 |
|
|
 |
 |
Digital Phone Track este solutia optima pentru monitorizarea unei centrale telefonice. Aplicatia functioneaza cu orice tip de centrala telefonica (analogica, hibrida sau digitala) care are posibilitatea de a raporta convorbirile telefonice prin comunicatie seriala (directa sau modem). In prezent programul functioneaza pentru zeci de tipuri de centrale telefonice: AT&T, Lucent, Mitel, Panasonic, Siemens, Alcatel etc., in diferite configuratii, cu zeci sau sute de extensii (interioare), la o gama variata de clienti. Este configurabil pentru orice tip de centrala, iar rapoartele oferite sunt acoperitoare pentru absolut toate situatiile solicitate de clienti.
Informatiile preluate de la centrala sunt inregistrate intr-o baza de date. Pe baza acestor informatiii se pot genera rapoarte pe extensii, pe coduri utilizator sau pe grupuri de utilizatori (raport pentru grupul marketing sau pentru grupul contabilitate). Rapoartele pot fi detaliate pentru convorbiri locale, interurbane, celulare sau internationale. |
Rapoartele contin:
 |
data si ora fiecarui apel; |
 |
numele retelei spre care s-a facut apelul; |
 |
numele judetului sau al tarii in care se gaseste numarul format; |
 |
durata convorbirii; |
 |
costul convorbirii; |
 |
extensia de pe care s-a facut apelul; |
 |
numele persoanei care a facut apelul (daca au fost create asocieri intre utilizatori si numerele de extensie sau daca fiecare utilizator are un cod personal pe care il foloseste inainte de a forma un numar de telefon; si in acest caz trebuie sa existe o asociere intre utilizator si cod in baza de date); |
 |
numarul de telefon apelat; |
 |
numele persoanei apelate daca aceasta se gaseste in agenda telefonica. |
|
|
|
|
 |